Perşembe, Ocak 05, 2012

Mutluluk nerede?...küçük pembe mutluluk kitabı

Arkadaşlarıma özel günler dışında da ufak ve anlamlı hediyeler almayı severim. İşyerindeki sevdiğim arkadaşlarımdan biri bir süredir çok mutsuzdu..Kitapçıda dolaşırken gördüğüm "küçük pembe mutluluk kitabı"'nı aldım ona, kitabın görüntüsü bile insanın içini ısıtıyordu, bu kitap başucunda dursun ve sana mutluluğun aslında her zaman en yakınında olduğunu hatırlatsın dedim. Bu küçük hediyem tabiki onu çok mutlu etti ve ben de sevdiğim birinin hayatına küçük de olsa dokunabildiğim için mutlu oldum.

Kitabı ben de okudum merak ettiğim için, bir solukta okunan sıcak ve samimi bir kitap. Mutluluğun nerede olduğunu anlatan ve beni etkileyen aşağıdaki hikayeyi sizlerle de paylaşmak istiyorum.


"İnsanoğlu mutluluğu hep hor kullanıyormuş...hep şikayetçi hep bıkkınmış...Bir gün melekler mutluluğu saklamaya karar vermişler
"Saklayalım,zor bulsunlar.Zor buldukları için belki kıymetini bilirler" diyerek başlamışlar
tartışmaya.Sorun büyükmüş.
Mutluluğu saklamak kolay değilmiş çünkü.Kimisi "Everest'in tepesine saklayalım" demiş.Kimisi "Atlas Okyanusu'nun dibine" demiş. Tac Mahal'in kubbesi , Mekke sokakları...Pek çok yer düşünmüşler ama hiçbiri yeterince zor gelmemiş..
Derken meleklerden biri "içlerine saklıyalım" demiş."Kimsenin aklına gelmez içine bakmak" işte ogün bugündür mutluluk insanın kendi içinde saklıymış...


Unutmayın mutluluk hem bu kadar yakınımızdadır hem de aslında bir seçimdir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder