Cuma, Aralık 16, 2011

en güzel aşk filmleri (son 10 yılın)

Son dönemlerde izleyecek yeni ve etkileyici aşk-romantik komedi filmi bulamadığımı fark ettim. Vizyona giren filmlere de dikkat edin öyle etkileyici filmler yok bu türde...Hep aynı tip, daha başından sonunu tahmin edebileceğiniz, izledikten sonra yanı 2-3 saatimi harcadığıma değmedi dedirten romantik komediler...

Bu yüzden de son 10 yılın en güzel aşk-romantik komedi filmlerini paylaşmak istedim, tabi bu benim favori listem..Titanic, Romeo Juliet gibi herkesin izlemiş olduğu çok populer filmlere özellikle yer vermedim listemde (yoksa bu filmler top 10 listeme layık değil diye değil yani..)

Soğuk ve yağmurlu bir kış günü için aşağıdaki ideal (ve oldukça populer:) kombinasyonu öneriyorum;

1) İçinizi ısıtıtacak bir aşk filmi (ki bu yazımdaki önerilerimi dikkate almanızı tavsiye ederim)
2) Rahat (ayaklarınızı uzatabileceğiniz) bir koltuk ve battaniye
3) Mikrodalgada patlayan tereyağlı mısır (mikrodalganız yoksa normal patlatırken sıvı yağ ile birlikte tereyağı da ekleyin leziz oluyor)
4) Kağıt mendil (tabiki gözyaşlarınızı silmek için değil, mısır yedikten sonra ellerinizi silmek için:))

Evveet, gelelim benim top 10 listeme:

1) Notebook



2) Serendipity



3) Jane Eyre (BBC yapımı bir dizi şeklinde 5-6 bölüm, çok bunalımda olanlara ve canı sıkılanlara üst üste izlemelerini öneririm, eşim askerdeyken ben bir gece geç saatlere kadar bitirmiştim tüm bölümleri, ahhh ahhh ne günlerdi...:)



4) Eternal Sunshine of Spotless Mind



5) Bridget Jones (forever favorim, her derde deva, bknz Bridget Jones terapisi yazım, aslında komedi ağır basıyor gibi aa derinlerde çok sıcak ve doğal bir aşk hikayesi..)



6) Dear John



7) Pride and Predujice

 
8) Time Traveller's Wife



9) Amelie

 

10) Jeux Denfants-Cesaretin Var mı Aşka?



Sizin de önerilerinizi bekliyorum, bu listede yer almayan. kaliteli aşk filmi bulmak çook zor ahhh..:)

Evet sizlerden gelen iki öneriyi de paylaşıyorum, ben de izledim ve bu listeye eklemeye değer buluyorum.

11) The Painted Veil




12) PS: I love you

2 yorum:

  1. p.s: I love you. bu da çok güzel bi film ben çok beğenmiştim bi de yenilerden bir gün diye bir film var o da güzel

    YanıtlaSil
  2. ps ı love you da güzeldi izlemiştim ben de listeme ekledim bile:) bir gün'ü izlemedim, ilk fırsatta izleyeceğim

    YanıtlaSil