Pazar, Temmuz 29, 2012

Gunese selam ile gune enerjik ve mutlu baslayin..

Her gun 6 da kalkip Halkali'dan Umraniye'ye zorlu bir yolculuk yapiyorum(bazen kendimi "imparatorun yolculugu" belgeselindeki Penguenlere benzetiyorum:)) İsim zaten cok yogun, bazen gun isigini goremeden ev-ofis arasinda kosturuyorum. Tum bu zorlu sartlar altinda yoga gercekten direncimi ve hayata, insanlara, basima gelenlere karsi hosgorumu arttirdi. Bana bu kadar faydasi olan bir seyi de diger insanlarla da paylasmayi misyon edindim kendime. Bu yuzden Yoga ile ilgili yazmaya devam edecegim..

Evet sabahin 6 sinda da kalksam Gunese Selam hareketlerini min 5 set seklinde (sag-sol 1 set) yapiyorum. Gune daha mutlu ve enerjik basliyorum.

Asagida bu hareket serisini paylasiyorum. Nefes alis verislere dikkat ederek siz de sabahlari uygulayabilirsiniz. Farki hemen hissetmeye baslayacaksiniz..:)







Kaynak:
http://www.yogamini.com/yogadivya/gunese.html


Namaste.

Sibel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder