Çarşamba, Ağustos 31, 2011

terapide yeni bir boyut: bridget jones

evet itiraf ediyorum benim de kişisel bir terapistim var..ne zaman canım sıkılsa, hayata karşı motivasyonum düşse (bu tam olarak ne demek coming soon:) ona sığınıyorum. Benim terapistimin adı: Bridget Jones



Bridget'in hayata bakış açısının hepimize örnek olması gerektiğini düşünüyorum, neden mi?

-başına ne gelirse gelsin positifliğini sürdürebiliyor (daha ne olsun, Uzakdoğu'da suçsuz yere hapse düşüyor, her şeye rağmen Madonna'nın "like a virgin" şarkısını avaz avaz söyleyip dans edebiliyor:))
-hayatı çok ciddiye almıyor (hiç demiyorum çünkü problemlerini çözmek adına (Ör: kilo vermek, koca bulmak...) kararlar alıyor, hedefler koyuyor, günlük tutmaya başlıyor v.s.), başına ne gelirse gelsin pes etmiyor
-kendine çok güveniyor aslında, herkesin önünde gülünç duruma düştüğünde bile kendisi de duruma gülebiliyor (hmm tamam her zaman değil ama en kötü bir sigara yakıp anında unutuyor:)
- vee belki hepsinden önemlisi hayallerinin peşinden gidiyor, kendi seçtiği yolda düşse de, insanlar alay etse de umursamıyor ve yola devam ediyor...


sonuç mu her şeye rağmen mutlu sonnn:) İşte bu yüzden bayılıyorum Bridget'e...Herkese de tavsiye ederim baş ucunuzda Bridget Jones serisini (2 DVD) bulundurun, en ucuz ve hızlı sonuç veren terapi yöntemi diyebilirim...En azından deneyin derim..

1 yorum: