Salı, Ağustos 30, 2011

başlangıçlar..

Evet bloğumda ilk yazım.yepyeni bir başlangıç benim için.. başlangıçlar her zaman heyecan vericidir ama bence asıl önemli olan devamlılığıdır ve sonuna kadar aynı heyecanı sürdürmektir..
Bloğumun ismi eteğimden dökülenler.. çok uzun süre düşündüm bu ismi bulmak için demek isterdim aslında ama geçen gün yolda trafikte aklıma geldi birden.

Aslında bir süredir yazmak istiyordum. Kitap yazmak istiyorum ama bir türlü başlayamıyorum. En azından blog yoluyla yazmaya başlamak istedim.30 yılda eteğimde biriktirdiklerimi herkesle paylaşmak istedim. İsim çok hoşuma gitti gerçekten, çünkü bu blogda hayata dair herşeyi paylaşmak istiyorum. Artık eteğimde ne biriktiyse..:)

Herkesin kendinden bir şeyler bulacağı, hep birlikte daha anlamlı (?!) bir hayata ve kendi gerçekliklerimize doğru yelken açacağımız bir blog olsun burası...
hayırlı ugurlu olsun..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder